Integraatiot ilmoittautumisjärjestelmiä valittaessa

Virheviesti

  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa _webform_client_form_rule_check() (rivi 2079 tiedostossa /home/tapahtu2/public_html/sites/all/modules/webform/webform.module).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa _webform_client_form_rule_check() (rivi 2079 tiedostossa /home/tapahtu2/public_html/sites/all/modules/webform/webform.module).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa _webform_client_form_rule_check() (rivi 2079 tiedostossa /home/tapahtu2/public_html/sites/all/modules/webform/webform.module).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa _webform_client_form_rule_check() (rivi 2079 tiedostossa /home/tapahtu2/public_html/sites/all/modules/webform/webform.module).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa _webform_client_form_rule_check() (rivi 2079 tiedostossa /home/tapahtu2/public_html/sites/all/modules/webform/webform.module).

Tarvitaan ilmoittautumisjärjestelmä, mieluummin hyvä sellainen - mitä pitää omien järjestelmien osalta huomioida!?

Joskus sattuu kohdalle sellainen hetki että liiketoiminta olisi sujuvampaa sekä huomattavasti asiakasystävällisempää jos yrityksellä olisi käytössään tarkoitusta varten rakennettu ilmoittautumisjärjestelmä. Eikä sekään haittaa että se olisi paras ja kustannustehokas.

No kun tällainen selkeä tarve huomataan niin alkaa pohdinta että “mites tämä istuu meidän omiin järjestelmiin ja minkälaisia integraatiota pitää esimerkiksi nyt mahdollistaa”?

Oikeastaan tärkeintä on ensin ymmärtää mitä tietoa pitää uittaa järjestelmästä toiseen tai saada jaetuksi. Suurimmaksi osaksi näitä voivat olla: a) laskutusdatan vienti ilmoittautumisjärjestelmästä laskutusjärjestelmään, b) asiakkaaseen liittyvän tiedon vienti CRM-järjestelmään, c) ilmoittautumisjärjestelmän keräämän tiedon muokkaaminen ja jakaminen kolmansille osapuolille.

Edistykselliset ilmoittautumisjärjestelmiä tarjoavat palvelut tekevät rajapinnat helposti lähestyttäviksi. Tämä tarkoittaa sitä että esimerkiksi laskutustieto saadaan helposti haettua palvelusta tai asiakasdata on valmiina CRM-järjestelmään varten. Kustannuksia ei näin ilmoittautumisjärjestelmän rajapintahausta muodostu välttämättä lainkaan. Huomioida kannattaa kuitenkin mahdolliset kustannukset CRM-palvelun päässä tai laskutusjärjestelmän päässä.

IT-osastot nauttivat hyvien SaaS-palveluiden toiminnasta. Lähinnä myös siksi että oman IT-osaston ei tarvitse integroida yrityksen omaan IT-hierarkiaan uutta. Myös tietoturva sekä mahdollinen koodaus on ilmoittautumisjärjestemän tuottajan vastuulla.

Rohkeasti vaan kysymään lisää, hyvät ja laadukkaat palveluntarjoajat auttavat mielellään.

Tyytyväisiä asiakkaitamme

Ota yhteyttä

Kuinka voimme auttaa?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin voimme keskustella, miten Tapahtumakone sopisi sinun tai yrityksesi tarpeisiin.

Lisätietoa järjestelmästämme tai apua voit saada myös asiakaspalvelunumerostamme tai sähköpostitse. Täytä seuraavat kohdat, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

 

Tapahtumakone Oy H2H
Y-tunnus: 2823863-5
Asiakaspalvelu puh. 044 243 5160
asiakaspalvelu@tapahtumakone.fi

 

 

Back to Top