Ratkaiseeko myynnin menestys tapahtuman onnistumisen?

Virheviesti

  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa _webform_client_form_rule_check() (rivi 2079 tiedostossa /home/tapahtu2/public_html/sites/all/modules/webform/webform.module).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa _webform_client_form_rule_check() (rivi 2079 tiedostossa /home/tapahtu2/public_html/sites/all/modules/webform/webform.module).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa _webform_client_form_rule_check() (rivi 2079 tiedostossa /home/tapahtu2/public_html/sites/all/modules/webform/webform.module).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa _webform_client_form_rule_check() (rivi 2079 tiedostossa /home/tapahtu2/public_html/sites/all/modules/webform/webform.module).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null funktiossa _webform_client_form_rule_check() (rivi 2079 tiedostossa /home/tapahtu2/public_html/sites/all/modules/webform/webform.module).

Vastaus on lyhyt ja yksinkertainen  - KYLLÄ!

Tapahtumajärjestäjät törmäävät muuriin nimeltä myynti, mutta he eivät ole ne ainoat myynnin tekemisestä kärsivät tahot kun mietitään tapahtumia yleisesti.

Voi olla että yrityksellä on hieno tapahtuma suunniteltuna ja budjetoituna puhujia ja/tai esiintyjiä myöten. Catering-palvelusta on etukäteen tehty sopimus ja paikka sekä aika on varattuna. Omia asiakkaita listataan ja sähköposteja lähetellään monenkin myyjän toimesta, siitä omasta sähköpostiosoitteesta. Rahaa on siis käytetty ihan oikeasti ja odotukset ovat korkealla luonnollisesti. Sitten kun se tapahtuman kaunis päivä koittaa niin huomataankin että tilaisuuteen osallistuikin puolet vähemmän väkeä mitä odotettiin….miksi ja mitä tapahtui?

Elämme aikaa jossa ihan jokaisella meistä on yllättäen kiire. Ne tilaisuudet tai kurssit ja koulutukset, joihin oikeasti olemme valmiita uhraamaan kallisarvoista aikaamme ovat todella hienoja…tai hyvin markkinoituja, myytyjä ja toteutettuja. Keskinkertaiseen ei vain ole aikaa. Mitä sitten tehdä kun tilaisuus on tärkeä ja siihen halutaan panostaa?

Kannattaa etsiä sellainen kumppani ja taho joka välittää siitä että suunniteltu määrä osallistujia, ovat he sitten maksavia tai muita asiakkaita, saapuu paikalle. Hyvin harva tapahtumahallinnan palveluita tarjoava yritys tarjoaa mahdollisuutta siihen että tapahtuma tai tilaisuus myös myydään siten että tavoitellut asiakasmäärät toteutuvat. Onneksi sellaisiakin toimijoita on. 

Yllättävää ei ole se että ilmoitan että toimijoita, jotka tarjoavat asiakkailleen myös myynnin asiantuntijuuden, on olemassa. Miten kerrot tapahtumastasi, miten luot myyvän sisällön, koska ja mitä kanavia pitkin yrityksesi tulee ottaa haluttuihin tahoihin yhteyttä? Järjestelmä ja palvelu tukevat myyntiäsi koko ajan kotisivuillasi, sosiaalisessa mediassa ja muussa markkinoinnissa. Näin sen pitääkin olla. JA MIKÄ PARASTA…palvelun tarjoaja ottaa puolestasi yhteyttä mahdollisiin osallistujiin, jos niin haluat.

Mieti mikä on tärkeintä ja valitse sellainen kumppani, joka ymmärtää liiketoiminnastasi sen tärkeimmän. Tämän jälkeen yhdessä suunnittelette ne toimenpiteet joilla päästään tavoitteeseen.

Tyytyväisiä asiakkaitamme

Ota yhteyttä

Kuinka voimme auttaa?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin voimme keskustella, miten Tapahtumakone sopisi sinun tai yrityksesi tarpeisiin.

Lisätietoa järjestelmästämme tai apua voit saada myös asiakaspalvelunumerostamme tai sähköpostitse. Täytä seuraavat kohdat, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

 

Tapahtumakone Oy H2H
Y-tunnus: 2823863-5
Asiakaspalvelu puh. 044 243 5160
asiakaspalvelu@tapahtumakone.fi

 

 

Back to Top